Now that bitcoin is up, many people star thinking about jumping in. But what about forex trading? There are so many quality online brokers out there, that must wonder if it makes sense to start fx trading . If you are wondering,you can find indepth reviews here. Please take your time to pick a good one brokerage that isn't a scam. Playing this game is risky enough so its important to get proper recommendations. Especially if you are a south african citizen.

De periodismo, planetas y pizzas con pinya

jueves, febrero 23, 2017 10:57
Publicado en la categoría periodismo, purnas

Feba muito que no escribiba aquí, asinas que no me lo tiengatz en cuenta. Tampoco no descubriré cosa por lo que voi a dicir, pero ye que ahiere estié con ista ideya tot lo diya en o tozuelo y daba ta bella cosa más que una ringlera de tuitz. Que o periodismo ye degradau no ye nuevo. Que clamamos periodismo a lo que antis yera periodismo pero ya no, tampoco no ye nuevo. Que os meyos teoricament seriosos han dentrau en a mesma guerra por o click que os meyos no tant seriosos, tampoco no ye nuevo. Pero con tot lo que mos ficamos con os “cuñados” a no-favor que ye fendo iste no-periodismo a las meyas verdatz, a las pleitinas en chentas familiars y a chent completament segura d’una cosa que no ye verdat ni de luen ye impagable.

Ahiere tot o mundo yera aguaitando por a rueda de prensa d’a NASA. Que heban trobau 7 planetas similars en tamanyo a la nuestra quiesta y malmesa Tierra se sabeba dende o diya anterior por una filtración y puestar que por ixo, totz asperabamos “bella cosa más”, asinas que a carrera por o click prencipió con teasers, pero sobre tot, con falsedatz. Ta contrimostrar-lo iste tuit d’un director de periodico serioso:

De garra traza a NASA ha trobau augua en garra d’os siete planetas, dentre atras cosas porque no tenemos encara a tecnolochía ta veyer cosas como ista. En a nota que emitié a NASA, y en a rueda de prensa, se cuidoron de fer servir o condicional. Bi ha condicions ta que bi haiga augua, pero no saben encara si bi ha augua. Y prou que tampoco no saben si bi ha vida, y mesmo no saben de que materials son feitos os planetas. Pero, prou que sí, en a carrera por o click, truca más o ficacio dicir “planeta con augua” que “A Nasa troba bells planetas an que podria haber augua”. No estió l’unico meyo que tituló con meyas verdatz o mentiras de raso, porque bi heba muita chent que quereba tota la información y mesmo más d’a que a NASA dio. Como ye de dar, terreno abonau ta conspiradors, pseudociencias y “cuñados” que saben muitismo más que os d’a NASA.

Tampoco estió a unica noticia que salió d’o suyo conducto natural. L’anecdota d’o president islandés que fació una broma dicindo que “viedaría as pizzas con pinya” ha esdeveniu noticia mundial y totz os meyos quieren fer a suya. Prou que garra meyo ditz que siga una broma, prou que a reflexión de dimpués d’o president islandés ocupa nomás que pietz de pachina.

En ista reflexion o president islandés deciba que no tiene o poder ta fer-lo y que suerte que no la tiene, que no li feria goyo vivir en un país an que os presidents puedan viedar tot o que no lis cuaca. Ista puestar seria a reflexión important, en un país que engarchola raperos por fer letras contra la monarquía o chuzga dibuixants de comics y mesmo censura revistas porque o conteniu ye de “mal gusto” mientres que totz fa no guaire yeran Charlie.

Pero ista carrera de trash-periodismo, de cazadors de clicks transvestius de meyos seriosos encara no ye o piyor que li pasa a o periodismo, pero ixe ya será ta unatro post. Un post que m’habré de pensar cada vegada que  femos publicidat, u cada vegada que no deixamos que a reyalidat siga la noticia. Deciban que a prensa de paper ye muerta, pero lo que ye muerto ye o periodismo, dichital u no, si continamos por ista endrecera. O periodismo dichital veniba a salvarnos d’a decadencia d’o paper, y cada vegada más ha esdeveniu en un mundo centrado en ganar clicks, sin que sirva ta la suya función, informar a la chent.

Ye verdat que no bi ha lectors si no i dentran, pero si dentran ta leyer cosas que directament no son verdat, no habremos avanzau cosa. Tot lo contrario, baixo a capa d’a respectabilitat de bellas cabeceras, dentre contenius patrocinaus y articlos absurdos u falsos, ni ganaremos lectors ni información, y deixaremos tresbatir o de bueno que ha teniu siempre o periodismo.

Puedes dejar una respuesta, o un trackback desde tu sitio.

Una respuesta to “De periodismo, planetas y pizzas con pinya”

  1. Bitacoras.com says:

    febrero 23rd, 2017 at 11:02

    Información Bitacoras.com

    Valora en Bitacoras.com: Feba muito que no escribiba aquí, asinas que no me lo tiengatz en cuenta. Tampoco no descubriré cosa por lo que voi a dicir, pero ye que ahiere estié con ista ideya tot lo diya en o tozuelo y daba ta bella cosa más que un…

Dixa un comentario