As remors d’o diya 17 de chunio

lunes, junio 17, 2013 11:32
Publicado en la categoría prexinando, purnas

Aquí prencipió el camín d'a resta d'a vida

Aquí prencipió el camín d’a resta d’a vida

En zagueras nomás que escribo en istas purnas por tradición. Escribo en os diyas que o calendario me fa especials. A yo, a la mia chent, a o país, a os países que m’aimo. O 17 de chunio ye un d’ixos diyas especials. Dende fa ya 14 anyos que en iste diya a mía piel se fa más fina. Dende fa ya 14 anyos que l’esprito se me fa más tobet un diya como hue. Que bella remor me recorre l’espinais, os uellos, a piel, as mans, o cuerpo.

Antis yera un diya triste, porque remeraba, más que tot, tot o que no vivié con tú. Agora tamién tien ixe componente una mica triste, una tristura d’ixas fundas que no deixa dolor que ye melancolía. Cada anyo a sensación cambea. He teniu anyos en que una foto me remeraba a tu. Atros, en que remeraba totas as cosas que una vegada m’amostrés. As pinturas que una vegada faciés de ninón tamién m’encorreban atros anyos dende os tuyos lugars. A pasión nuestra por as parolas tamién me deixó charrar de tú. Y también as tuyas mazadas me feban más facil charrar de tú, d’o tuyo paso por a vida.

Bi’n ha, ixo sí, muitas cosas y mesmo personas en común en totz ixos posts. Os posts que charran de Jorge Joaquín Romance Serrano o pai que me deixó tantas cosas ta que siga l’hombre que soi. O pai con qui no he puesto compartir muitas d’as cosas buenas y dolentas que m’han pasau dende ixe 1999. He cambeau de ciudat tres o quatre vegadas, de bellas amistatz, y d’atras no, he siu feliz y no tanto, pero a la fin, en iste cabo d’o camín en que soi agora, soi triballando d’o que me fa goi, en una ciudat que m’aimo y en a que tú podebas haber viviu y no queriés y con chent que m’aima y a la que m’aimo.

De vegadas trobo a faltar quan si que creyeba que bi’n heba atra vida dillá d’ista, porque allora sí que podría dicir que yes veyendo l’hombre que soi y tot ixo que foi y me feria goi pensar que os tuyos uellos s’iluminarían una mica, con una mica d’argüello por haber feito os camins que he feito. En realidat, me fa rabia pensar que te marchés y deixés a la mai sola, como yo he feito, encara que no estase a tuya culpa. Os dos sotz responsables de que yo siga como soi, con os mios puntos buenos y febles, que en tiengo, y muitos. Agora a mai ye a 300 kilometros, pero ye de dar que la siento más amanada que no pas a  tú, que yes nomás en o remero, en as memorias, en os sentimientos, en as ganas d’explicar-te tot o que soi escribindo agora, que fa 14 anyos que a tuya man deixó d’apretar a mía y a d’a mai de matinada. Te marchés sin dicir cosa, porque feba diyas que no dicibas cosa, pero te marchés, aspero que sí, sentindo tot o que a mai, os tios y yo te querebamos dicir, entre atras cosas, que t’aimabamos, y que mos faciés una vida millor a totz os que te chuntamos por o camín. Hue puedo dicir ixo, pero me fa duelo tamién que en 1999 feba muitismos anyos que no te decié que te m’aimaba, y agora que lo digo, publicament, no yes aquí ta sentir-lo.

Puedes dejar una respuesta, o un trackback desde tu sitio.

Una respuesta to “As remors d’o diya 17 de chunio”

  1. Bitacoras.com says:

    junio 17th, 2013 at 11:36

    Información Bitacoras.com…

    Valora en Bitacoras.com: Aquí prencipió el camín d’a resta d’a vida En zagueras nomás que escribo en istas purnas por tradición. Escribo en os diyas que o calendario me fa especials. A yo, a la mia chent, a o país, a os países que m’aimo……

Dixa un comentario