Casamuda y paismuda

domingo, noviembre 18, 2012 11:53
Publicado en la categoría prexinando, purnas

O balcón de casa mía

O balcón de casa mía

A primer vegada que venié ta Barcelona sabendo qué feba estió en 1996 u 1997, no lo remero guaire. Venibamos os pais y yo en o 127 familiar que adugaba la mai. L’auto se quedó aturau en plegando a lo peache que i heba en El Vendrell. L’auto se quedó en un taller d’allá y nusatros veniemos enta Barcelona en un taxi Mercedes que mos deixó en l’Eixample, en a carrera Calabria con Gran Vía an que i heba l’hotel, muit amán d’o puesto an que agora vivimos Sputnik y yo. D’ixos diyas remero que a ciudat m’enlucernió. Coincidiba que yera La Mercé, y que indo solenco a bell concierto una colla de chent m’acullió ta salir de borina con ells. Tamién conoxié un bar que se deciba “Los de Aragón” y que risultó ser un bar gay.

Continé tornando-ie dende ixe primer viache, porque ya Barcelona m’heba empliu una parti d’a mia vida. Con o pasar d’o tiempo torné ya ta quedar-me, con totz os mios libros en a pocha, y a vida me levó unatra vegada ta Zaragoza en 2006. En os seis anyos que he pasau en Zaragoza, y por muitas razons, siempre he teniu una parti d’a mia cabeza a l’atra banda d’o disierto. 6 anyos vivindo en Zaragoza con parti de l’esmo en Barcelona. Y a la fin, fa tres meses, se dio la oportunidat de tornar-ie. Y aquí soi. Con ixe balcón de dos banderas que son a mesma bandera con as estrelas en puestos diferents.

Aquí vivimos agora Sputnik y yo. En un piso en que ya heba estau y an cal puyar 7 pisos d’escalas. Amán d’o puesto an que estié dormindo a primer vegada que estié en Barcelona. Un piso en que tres meses dimpués ya conoixco an son os interruptors d’a luz quan i soi a escuras. En un vico una mica especial pero an que en o bar de baixo casa ya saben qué café quiero fer de maitins y que biera de nueitz. Amán d’una estación de metro que ya conoixeba y que marca o prencipie d’a chornada laboral. Amán, tamién d’a parada d’un bus que tamién teneba amán en Zaragoza, a d’o 20, que en Zaragoza no agafé nunca y que en Barcelona he agafau menos d’o que habría d’haber feito y que m’aganaría d’agafar muito más.

Prou que no ye a mesma Barcelona que deixé quan marché en 2006, igual que yo no soi o mesmo de fa 6 anyos. Prou que encara soi fendo os trangos que amenisto ta tornar a sentir-me parti d’ista ciudat que me agafó por l’esmo ya fa tantos anyos. Prou que agora, con mas desperiencia, pero tamién con mas inseguridatz laborals, o ritmo d’a mia vida barcelonesa ha cambeau. Prou que, agora que vivo en Barcelona, tamién trobo a faltar muitas cosas de Zaragoza. Pero a vida ye un camin que no s’atura y que tien fitos que mos marcan ta cutio. Imos cambeando con o tiempo, pero i ha cosas que siempre remanen, siempre mos quedan, siempre mos remeran y remeramos. Puestar que o mio destín siga ser barcelonés en Zaragoza y zaragozano en Barcelona.

Puestar porque, como una vegada me esplanicó a mia mai, fa muitos anyos ufrioron un triballo a o pai en Barcelona, antis de que yo naixese. Ells no se decidioron a fer casamuda. Yo hese naixiu barcelonés, y puestar, por ixo, qui ha tornau a fer casamuda enta aquí he estau yo, ya naixiu, creixiu, y feito un hombre adulto. Y puestar por ixo que d’un tiempo dica agora suenio asobén con o pai. No con a suya muerte, ni con o feito que ya no i siga, sino con esplanicar-li as cosas que me pasan, fer gambadas con ell y con atros suenios, alufrar o mar pensando a vida y sentindo que cumplo o prochecto de vida que ell no fació.

Puedes dejar una respuesta, o un trackback desde tu sitio.

3 Respuestas to “Casamuda y paismuda”

  1. Bitacoras.com says:

    noviembre 18th, 2012 at 11:53

    Información Bitacoras.com…

    Valora en Bitacoras.com: O balcón de casa mía A primer vegada que venié ta Barcelona sabendo qué feba estió en 1996 u 1997, no lo remero guaire. Venibamos os pais y yo en o 127 familiar que adugaba la mai. L’auto se quedó aturau en plegando a……

  2. Raffles says:

    noviembre 18th, 2012 at 12:26

    Por unas razones u otras siempre nos quedamos con un pie a cada lado y nos sentimos extraños en los dos.
    ¡Ánimo en la nueva etapa!

  3. Prudenzio says:

    noviembre 26th, 2012 at 18:42

    Que baiga bueno en iste nuevo trango d’a tuya vida.
    dica siempre, Chorche.

Dixa un comentario