“También los trabajadores tenemos responsabilidad de lo que está pasando, porque no hemos actuado a tiempo”

viernes, noviembre 16, 2012 17:51
Publicado en la categoría purnas

Laurentino, en vada de fambre por un companyer

Laurentino, en vada de fambre por un companyer

Iste hombre que ye con o dito puyau ye Laurentino. De conchunta con atros companyers de Telefonica ye fendo una vada de fambre ta aconseguir que readmitan a Marcos, a qui han forachitau d’o triballo. L’atro diya, o 14N estié grabando una entrevista con ista chent que ha decidiu fer un acto arriscau ta salvar o puesto de triballo d’un companyer. Grabemos allora a Laurentino unas declaracions sobre o sentiu que teneba fer ista aicción y atras muitas cosas. No tos puedo meter o video, en que se i veye a sinceridat d’as parolas de Laurentino. Tanto me plegó o que diciba, que en un acto igual no guaire profesional, en que remató deixé a camara en o sulero y li facié un abrazo. Tos copio, tarcual as sentié, as parolas de Laurentino ta que veigatz porqué a dignidat ye una d’as cosas más importants d’ista vida.

Hay que pararles los pies a esta casta de corruptos que nos gobiernan por arriba, en empresas, en bancos y en gobiernos y defender a la clase más humilde de este país, que a unos los están echando, a millones, de los trabajos, a centenares de miles de sus viviendas. Y una sociedad que abandona a los más débiles, a los miembros más débiles de esa sociedad, va camino del fascismo. Y nosotros decimos que la lucha no sólo es por Marcos, la lucha es para denunciar todo lo que está pasando e intentar que vosotros, los más jóvenes, tengáis una vida más digna porque sentimos vergüenza de la vida que os estamos entregando. También nosotros, los trabajadores, tenemos responsabilidad de lo que está pasando. Porque no hemos actuado a tiempo, porque no nos hemos enfrentado a tiempo, pero yo digo, aún estamos a tiempo de enfrentarnos. Pero yo me siento responsable también de lo que os estoy entregando, porque yo recibí un puesto digno de trabajo no porque lo conquistara yo, porque los anteriores me lo dieron. Y yo tengo el deber de daros a vosotros lo mismo que he recibido, a ser posible mejorado. Y eso es lo que hoy no estamos haciendo, por tanto no estamos a la altura, la clase obrera, de lo que está pasando”

Puedes dejar una respuesta, o un trackback desde tu sitio.

Una respuesta to ““También los trabajadores tenemos responsabilidad de lo que está pasando, porque no hemos actuado a tiempo””

  1. Bitacoras.com says:

    noviembre 16th, 2012 at 18:19

    Información Bitacoras.com…

    Valora en Bitacoras.com: Laurentino, en vada de fambre por un companyer Iste hombre que ye con o dito puyau ye Laurentino. De conchunta con atros companyers de Telefonica ye fendo una vada de fambre ta aconseguir que readmitan a Marcos, a qui han for…..

Dixa un comentario