L’Apocalipsi ya ye aqui

miércoles, noviembre 2, 2011 22:09
Publicado en la categoría purnas

Feba tiempos que no dondiaba por a ciudat sin cosa que fer. Feba diyas que no amanaba la orella ta sentir o que atros dicen. Feba diyas que, una vegada que he sentiu lo que dicen, he habiu de tragar-me as mias ganas de partecipar en a conversa. En o camín que va dende o Mercau Central enta casa mia m’ha pasau huei dos vegadas.

A primera en o centro ta lolos que La Caixa, creigo que ye, tien en o prencipie de Sant Blas. Fumarreando os suyos Ducados, que feba ixa ulor, tres yayos ascuitaban parando muita cuenta, a un quatreno. Sentindose bien ascuitau, iste zaguer lolo dentraba en modo “Arrabal” y sentenciaba “L’Apocalipsis ya está aquí! En las revelaciones hay una bestia con nosecuantas cabezas y ya ha llegado“.

Y lo deciba en serio. No se si se referiba a Papandreu y o suyo referendum, a la Merkel, u mesmo a ZP/Rubalcaba u Rajoy. Porque lo deciba tant serioso y se l’ascuitaban tant y tant seriosos que feba medrana y he eslampau ascape enfilando a carrera sant Blas entabant.

Encara no recuperau d’os susto, he habiu de fer un tallau (con leit d’o tiempo, por favor), y quan que m’he sentau en a silleta, leyendo l’Heraldo, he parau cuenta que a o mio costau bi’n heba dos mullers que por o que he sentiu yeran d’as “de hacer casas“. Una feba “la de la Inés, la de la Luisa, la de su hija, la de una amiga de la hija, y chica, no me puedo quejar“. L’atra, que amás feba, por o que he sentiu, “la empresa esa que te dije“, tamién en feba buena ripa, pero no ha concretau.

La que feba la casa “de la Inés” ha recentau a suya nueit d’ahiere. Con o suyo mariu heban de baixar bells zarrios a la basuera. “y oye, se me viste como para salir, claro, como lleva meses entre el ERE y el paro, ahí lo tengo en casa, y oye, le digo, pero chico, donde vas?“. Por o que pareixe, o buen hombre teneba intinción de cenar fuera, aproveitando la salida ta chitar la basuera. Pero rai, “dos cenas, 20 euros, y chica, con eso comemos cuatro o cinco días“. Os cenyos d’aprebación de l’atra muller y os mios propios, han refirmau a firme actitut d’a muller que fa “la casa la Inés“.

Ya no he sentiu cosa más, pero ye claro que l’apocalipsi ye plegando en forma de bella cosa porque como ha dito la muller “a ver si encuentra algo, porque entre que no podemos salir y eso, ahí lo tengo plantificau todo el día“. Y ixo sí que no…”hasta ahí podíamos llegar“.

Puedes dejar una respuesta, o un trackback desde tu sitio.

Una respuesta to “L’Apocalipsi ya ye aqui”

  1. Bitacoras.com says:

    noviembre 2nd, 2011 at 22:12

    Información Bitacoras.com…

    Valora en Bitacoras.com: Feba tiempos que no dondiaba por a ciudat sin cosa que fer. Feba diyas que no amanaba la orella ta sentir o que atros dicen. Feba diyas que, una vegada que he sentiu lo que dicen, he habiu de tragar-me as mias ganas de partec…..

Dixa un comentario