Víctor Morlán. Aragonés, malfurriador, repetidor

lunes, octubre 17, 2011 19:45
Publicado en la categoría purnas

Iste zaguer cabo semana o candidato socialista numero 1 por Uesca a o Congreso espanyol, Victor Morlán, actuaba en dos ocasions. La primera, con no guaire repercusión en os meyos aragoneses, estió dende Barcelona. En a ciudat catalana reconoixió que igual l’aeropuerto de Uesca no heba d’haber-se feito. Y más encara, deciba en una entrevista que s’heban feito cosas de nuevos ricos y que como bi’n heba diners y totz quereban obras en casa suya se’n facioron.

O más curioso d’a charrada de Morlán ye que encara que parixe que ye una disculpa por haber dixau deudas arrienda y haber feito infraestructuras ruinosas, risulta que no. Que diz Morlán que no puede tornar a pasar o que ha pasau, pero, tachán, que lo que fación estió bien. Ye una disculpa una mica tramposa. U siga, faciemos cosas que no hebamos d’haber feito, pero como pensamos que faciemos bien, me pienso que no ye dolent o que faciemos. No se si m’esplanico, pero me parixe que Morlán tampoco no.

Y diz o uescano Morlán amás que si viene o PP s’acotolará l’estau d’o bienestar. Ixo lo dició dimpués d’haber dito l’anterior, y ya como  candidato a continar malfurriando os diners. Que no digo yo que o PP no siga una menaza ta l’estau d’o bienestar, pero dito por un sinyor que reconoix que han gastau “porque n’habeba” como que suena una mica a burla. Que no?

Puedes dejar una respuesta, o un trackback desde tu sitio.
Tags: , ,

2 Respuestas to “Víctor Morlán. Aragonés, malfurriador, repetidor”

  1. Bitacoras.com says:

    octubre 17th, 2011 at 19:48

    Información Bitacoras.com…

    Valora en Bitacoras.com: Iste zaguer cabo semana o candidato socialista numero 1 a o Congreso espanyol, Victor Morlán, actuaba en dos ocasions. La primera, con no guaire repercusión en os meyos aragoneses, estió dende Barcelona. En a ciudat catala……

  2. El 15M Uesca ante la hospitalización de una persona de Chaca que ha sufrido un desahucio | AraInfo | Achencia de Noticias d´Aragón says:

    marzo 12th, 2013 at 10:50

    […] a los parlamentarios y parlamentarias oscenses, Blanca Puyuelo, de Chaca; Manuel Mora, de Benás, y Victor Morlán, de Uesca, actuaciones para la aprobación inmediata de esa […]

Dixa un comentario