Tot lo que prencipia, remata: aragoneame.com

viernes, octubre 7, 2011 17:25
Publicado en la categoría periodismo, purnas

Con ixe titol no ye dificil pensar-se de que va o que viene agora. Dimpués de 4 anyos experimentando con a información, o social, o local y a desperiencia d’usuario, o puesto que ubrimos o consultor d’usabilidat y amigo Daniel Torres Burriel y yo mesmo, aragoneame.com tranca definitivament.

As razons son muitas, pero tampoco ye custión de meter-se a plorar. Ahiere moriba Steve Jobs y huei Félix Romeo. Bi’n ha cosas inevitables y tristas. O trancamient d’aragoneame.com no ye que una desperiencia más, d’ixas que toca vivir en a vida. Manca de tiempo, cero recursos y prochectos ilusionants que prencipian pueden estar un buen resumen d’o final d’ixo que en o suyo diya dicimos que yera “un sistema de chestión de contenius de codigo ubierto que te premite creyar o tuyo propio rete social y compartir enrastres y noticias d’intrés”.

Lo que más mal mos fa ye que con o fin d’aragoneame.com queda sin d’espacio, sin puesto, o triballo que a nuestra quiesta y plorada Marina fació en Pirena en 2009.

Sin puesto, sin amarre, y tresbatius por a pena mos dixó a suya marcha. Desorientaus. Una desorientación vital que cualsiquiera que haiga perdiu a un ser quiesto puede comprender, encara que no siempre asimilar. Por ixo, y porque ye a millor alcordanza que mos dixa ista desperiencia, hemos decidiu continar mantenendo o dominio, dixando disposable o triballo que Marina fació en Pirena.

Una alcordanza que se suma a la retransmisión que faciemos d’o derby aragonés en Segunda División dentre o Reyal Zaragoza y a S.D. Huesca, la devantadera d’a Expo, las milentas fotos publicadas dentre chunio y setiembre de 2008, l’homenache especial a Labordeta o diya que tamién ell mos dixó, u la ceremonia de clausura que tamién transmitiemos… alcordanzas que alzamos como bella cosa unica.

Cuatro anyos d’una desperiencia estupenda, complicada de vegadas, y divertida siempre.

Muitas gracias, y dica siempre

Puedes dejar una respuesta, o un trackback desde tu sitio.

Una respuesta to “Tot lo que prencipia, remata: aragoneame.com”

  1. Bitacoras.com says:

    octubre 7th, 2011 at 17:28

    Información Bitacoras.com…

    Valora en Bitacoras.com: Con ixe titol no ye dificil pensar-se de que va o que viene agora. Dimpués de 4 anyos experimentando con a información, o social, o local y a desperiencia d’usuario, o puesto que ubrimos o consultor d’usabilidat y amigo……

Dixa un comentario