Belloch, a estucia suya y as eleccions

lunes, octubre 3, 2011 17:10
Publicado en la categoría purnas

En istos diyas se son fendo os movimientos propios d’antis d’unas eleccions. Pero iste anyo parixe que estarán una mica más especials en Aragón. O PAR y o PP sinyan huei l’alcuerdo ta concurrir chuntos. IU y CHA tamién son fendo trangos ta fer lo mesmo. Si no cambea guaire cosa d’aqui entabant, os aragoneses podran votar a tres grans bloques y a poquetz partius mas chicorrons por os cambeos en a lei electoral.

Pero os partius aragoneses son en campanya dende mayo. Una vegada rematón as eleccions d’aqui os movimientos de pactos y contrapactos yeran feitos con os uellos fixos en as eleccions espanyolas. No estió casual o cambeo d’aliau d’o PAR, ni que CHA y IU no queresen sinyar un pacto de gubierno con o PSOE, sino nomás un alcuerdo d’investidura en o concello de Zaragoza. Un concello an que, amás, encara yera a figura de Belloch que agora parixe que se aluenya.

Y agora plega octobre y ya somos en o fregau de nuevas. En as zagueras semanas, mientres que alcordaban dentre bastidors o suyo pacto, IU y CHA s’han mirau de no parixer masiau achuntaus a o PSOE en o Concello. Han feito un valor de no haber sinyau por o gubierno y mesmo han habiu declaracions creticando leument a o gubierno municipal por una u unatra razón.

Pero Belloch ye muito Belloch. Y quan parixe que CHA-IU se presentaran chuntos y, por tanto, tienen bella intinción de sacar votos a o PSOE por a cucha, y que ta fer ixo, han de marcar distancias (como as declaracions sobre a marcha de Zapatero)…plega Belloch y asinas como sin querer, dixa cayer que mas luego que no tardi bi’n habra un tripartito de cuchas en o gubierno d’a bimilenaria ciudat de Zaragoza. Bravo por Belloch, desarmando a estratechia d’os suyos semialiaus y sin dembargo rivals. Y no estará la primera vegada, que Belloch ye un crack esferrando a os suyos socios de coalicion, en primeras CHA y dimpués PAR. Y si, as eleccions espanyolas no tienen cosa a veyer con o gubierno municipal, ya lo sabemos, pero dentre unas cosas y atras, mas d’un y de dos zaragozans votarán a Rajoy/Biel porque no pueden baxar con l’auto por Independencia.

Puedes dejar una respuesta, o un trackback desde tu sitio.

Una respuesta to “Belloch, a estucia suya y as eleccions”

  1. Bitacoras.com says:

    octubre 3rd, 2011 at 17:14

    Información Bitacoras.com…

    Valora en Bitacoras.com: En istos diyas se son fendo os movimientos propios d’antis d’unas eleccions. Pero iste anyo parixe que estarán una mica más especials en Aragón. O PAR y o PP sinyan huei l’alcuerdo ta concurrir chuntos. IU y CHA tami……

Dixa un comentario