Mas sobre Humberto Vadillo

Jueves, agosto 4, 2011 17:07
Publicado en la categoría de l'aragonés, purnas

O nuevo director cheneral de cultura d’Aragon, Humberto Vadillo, da ta fer mas d’un, de dos y de cient posts. As suyas opinions sobre o patrocinio d’a cultura (que niega), u sobre as luengas d’Aragon (que ta ell tampoco no esisten), ya son motius de sobras ta poder creticar o suyo nombramient como director cheneral d’o campo d’a cultura.

Vadillo, que estudio dreito en Zaragoza y marketing, heba feito en a suya cuenta de twitter uns “simpaticos” comentarios sobre as luengas aragonesas (contestando, dentre atros a @cesarlasanta). Visto que en twitter, y dimpues d’a difusion, prencipiaban a no estar guaire populars, Vadillo ha decidiu dar de baxa a suya cuenta, pero como internet ye asinas, encara se pueden veyer asti alfayas como istas.

HumbertoZgz Si eres capaz de presentarme un sólo hablante nativo de aragonés (no modalidades) os invito a comer en El Cachirulo.
HumbertoZgz Dicho de otra forma el aragonés existe como el Klingorn. Es un invento (y estoy seguro de que el klingorn lo habla más gente)
HumbertoZgz Me parece bien q la gente se entretenga con el aragonés o el Alto ëlfico, me basta con q no quieran pagarlo con mi dinero
HumbertoZgz En Aragón hay más hablantes de Klingorn que de “lengua aragonesa” q para empezar no existe.
HumbertoZgz Van a enseñar “lengua aragonesa” en la “Facultad” de Huesca. Cada día más tontos.

Si sotz d’os que pensatz (por dicir de bella traza a isto) como o nuevo Director cheneral de Cultura, cosa millor que veyer bells videos que contrimuestran que l’aragones esiste, y que, atamas d’as persecucions y “os chilos d’o innorant”, continara esistindo si os fablants quieren continar charrando, vivindo, sentindo, aimando, respirando y cantando en aragones.

Puedes dejar una respuesta, o un trackback desde tu sitio.

12 Respuestas to “Mas sobre Humberto Vadillo”

  1. Bitacoras.com says:

    agosto 4th, 2011 at 17:11

    Información Bitacoras.com…

    Valora en Bitacoras.com: O nuevo director cheneral de cultura d’Aragon, Humberto Vadillo, da ta fer mas d’un, de dos y de cient posts. As suyas opinions sobre o patrocinio d’a cultura (que niega), u sobre as luengas d’Aragon (que ta ell tampo……

  2. mariado says:

    agosto 4th, 2011 at 20:55

    Enhorabuena por tu blog y sobretodo por esta entrada.Siento no poder escribirte en aragonés, pero de igual forma te felicito.Hay que luchar contra la intolerancia, el desconocimiento y sobretodo contra la falta de respeto que esto provoca. Las lenguas son patrimonio de todos, son nuestro tesoro cultural y son también diferentes lecturas sobre las mismas cosas. No debemos dejar que desaparezca ni una lengua más, así que cuidémoslas entre tod@s!

  3. Chorche says:

    agosto 5th, 2011 at 7:51

    Gracias, Mariado, por tus palabras y ánimos. Un saludo.

  4. “El chapurriau, evidentemente distinto, ya en primera escucha, tanto del catalán como del valenciano” « Xarxes socials i llengües says:

    agosto 5th, 2011 at 9:29

    […] Mas sobre Humberto Vadillo Purnas en o zierzo […]

  5. Ixabre Romanos Torcal says:

    agosto 8th, 2011 at 22:15

    Iste tio lo que tiene ye un gran entrebillo y no tiene ni idea de lo que ye isto. Yo soy Aragones y a mia luenga mai ye l’aragones el que me an dau en casa y el que se a charrao siempre. Que agora bienga iste y diga que no se charra ye de ser un impresentable. Ye una pena que en la nazion aragonesa tiengan iste director cheneral de cultura!

  6. Xavi Alberich says:

    agosto 10th, 2011 at 12:25

    siento no porder  fablar el aragones 
    solo  un apunte que no viene  al  tema  para la gente  que vota a esos  señores  tan inteligntes que todo  lo  sabe  del pp  lo que nos  espera no solo linguisticamnete  si no  economicamente http://www.vnavarro.org/?p=6049

  7. Humberto Vadillo contra la lengua aragonesa, la moderación de Rajoy y el ecologismo « De mal en mejor says:

    agosto 22nd, 2011 at 3:21

    […] Purnas recoge algunas de las perlas que Vadillo vertió en Twitter antes de cerrar su cuenta. “Dicho de otra forma el aragonés existe como el Klingorn. Es un invento (y estoy seguro de que el klingorn lo habla más gente)”. ”Van a enseñar “lengua aragonesa” en la “Facultad” de Huesca. Cada día más tontos”. Son comentarios que, a juicio de muchos, inhabilitan a su autor para dirigir el departamento de Cultura aragonés. Purnas pone en evidencia el desconocimiento del nuevo director de Cultura sobre la cultura de su tierra. Vadillo miente a sus lectores cuando niega la existencia del aragonés y de sus hablantes nativos e insulta a éstos últimos cuando desprecia la enseñanza de su lengua. […]

  8. Humberto Vadillo contra la lengua aragonesa, la ‘moderación’ de Rajoy y el ecologismo « De mal en mejor - La Franja says:

    septiembre 2nd, 2011 at 18:35

    […] blog purnas.com recoge algunas de las perlas que Vadillo vertió en Twitter antes de cerrar su cuenta: “Dicho de otra forma el aragonés […]

  9. Humberto Vadillo contra la lengua aragonesa, la ‘moderación’ de Rajoy y el ecologismo :: Diagonal Aragón - La Franja says:

    septiembre 14th, 2011 at 10:15

    […] blog purnas.com recoge algunas de las perlas que Vadillo vertió en Twitter antes de cerrar su cuenta: “Dicho […]

  10. Resumen d’o 2011 en purnas.com | Purnas en o zierzo says:

    diciembre 29th, 2011 at 11:39

    […] 04: Mas sobre Humberto Vadillo […]

Dixa un comentario