O desaloix d’o C.S.O. Kike Mur y as mentiras d’o Delegau d’o Gobierno espanyol

jueves, enero 20, 2011 19:55
Publicado en la categoría purnas

Como mos recentan en Diagonal Aragon o desaloix d’o CSO Kike Mur en a viella garchola de Torrero ha estau redolau por a violencia policial contra amigos y vecins d’o bico que eban baxau a dar o suyo refirme a os okupas, que mientres han estau en a “garchola” han feito asabelas actividatz culturals y han feito un poder ta limpiar o nombre d’o zaguer muerto en a garchola de Torrero, Kike Mur, y meter en valura un edificio agora buedo y antis sinonimo de represion dende o prencipie d’a suya esistencia.

Una vegada mas, y atamas d’o que dicen as imachens que s’han puesto veyer en directo en Aragon Tv, a Delegacion d’o Gobierno espanyol en Aragon ha quiesto criminalizar a tot un colectivo y a totz os abitadors d’un bico, siempre implicau en as luitas socials, como o de Torrero.

Una vegada mas, como asti, asti u asti, a Delegacion d’o Gobierno espanyol en Aragon miente y diz que mesmo han habiu policias ferius en as cargas que han feito ells, armaus y protechius por escudos y chalecos, contra chent sin esfensa posible, viellos y chovens.

Como ye posible que os meyos de comunicacion reproduzcan (reproduzcamos) a nota de prensa d’a Delegacion d’o gobierno an miente de manera platera, quiero fer constar bells comentarios quitaus d’a chent que ha estau (companyers d’a prensa incluyius), bells d’os cuals han estau escritos en os comentarios d’a noticia que ha publicau l’Heraldo d’Aragon.

La carga ha sido brutal, sin excusas. El jefe de los antidisturbios provocaba a los concentrados con lapos y gritos y ha dado personalmente la orden de carga. Incluso un policía ha arrollado a otro de las ganas que tenían.

Toda la mañana alli y no he visto un policia herido. Bueno, ni yo ni ningún compañero de otros medios con los que he hablado. Si embargo si he visto un chaval con una brecha en la cabeza, otro con la mano reventada, un par de hombres mayores que les habían ostiado… También he visto que la carga se ha producido cuando los ánimos se estaban calmando, que sin venir a cuento los policias han empezado a repartir golpes. Por no decir que la provocación ha sido por parte de un señor policia en concreto.

Hoy he hecho algo que nunca pensé que haría, meterme en una trifulca entre policias y okupas, no comulgo con los ideales okupas, pero el trato que ha recibido el grupo de chavales que protestaban por el desalojo por parte de la policia me ha parecido una vergüenza. Policias pertenecientes a un cuerpo de seguridad formado y preparado DEBEN de tener otros recursos para dispersar a un grupo de personas NO armadas (ni palos, ni piedras, nada de nada) que el empleo la fuerza.

Y en zagueras atra reflexion sobre os zaguers desaloixos en Zaragoza, que me parixe prou intresant

A ver que piense un poco y recapitule sobre las anteriores ocupaciones de Zaragoza… La de Rasmia, desalojada hace dos o tres años, sigue abandonada. La de las Fuentes, propiedad de la DGA, abandonada y cerrada. El colegio de las monjitas, abandonado y cerrado. La cárcel llevaba diez años abandonada. Con un Ayuntamiento en la ruina que mantiene instalaciones municipales terminadas sin abrir, no hace falta pensar mucho para deducir que la antigua cárcel seguirá abandonada. Ser okupa será ilegal, pero al menos estos jóvenes tienen ideales, algo de lo que no anda sobrada esta sociedad materialista y absurda.

Puedes dejar una respuesta, o un trackback desde tu sitio.

4 Respuestas to “O desaloix d’o C.S.O. Kike Mur y as mentiras d’o Delegau d’o Gobierno espanyol”

  1. Bitacoras.com says:

    enero 20th, 2011 at 19:58

    Información Bitacoras.com…

    Valora en Bitacoras.com: Como mos recentan en Diagonal Aragon o desaloix d’o CSO Kike Mur en a viella garchola de Torrero ha estau redolau por a violencia policial contra amigos y vecins d’o bico que eban baxau a dar o suyo refirme a os okupas, q……

  2. torresburriel says:

    enero 20th, 2011 at 20:20

    Me da vergüenza la actuación de la policía.

  3. Razine says:

    enero 20th, 2011 at 22:09

    Un policia ha provocado y cuando unos cuantos han conseguido calmar los ánimos otro policia ha empezado a meter ostias sin ningun sentido, y ya todos los maderos a su disfrute. Ha sido de verguenza que a estos “señores” se les pague un sueldo.
    Más exámenes psiquiatricos y menos armas.

  4. 39escalones says:

    enero 24th, 2011 at 8:28

    Tenemos un delegado del gobierno vergonzoso. Alguien debería retirarle del puesto, y ya de paso, de la Universidad.

Dixa un comentario