Sorteyo d’o Libro d’as falorias por recentar

lunes, enero 3, 2011 18:33
Publicado en la categoría purnas

Una vegada cilebrato lo sorteyo d’o Libro d’as falorias por recentar o numero que ha trigau o sistema ye o 37 que ye con o que partecipaba Eduardo Lolumo.

Eduardo escribio en o post d’a loteria o zaguer de totz, como gosa fer, y lo facio dicindo isto:

Pues mira Chorche, yo creo que ya no te levantas a esa hora porque ya no es necesario, majo. El mensaje de la diosa fortuna fue claro, y ya lo has recogido tú y todos los que participamos. El jugar al 00420 se ha convertido ya en una tradicción tan Navideña como el mira cómo beben, el turrón del Almendro, o el discurso de ese señor que todas las Nochebuenas nos mira a los ojos a través de un cue. ¡Hasta podríamos decorar el árbol de Navidad con papeletas del 00420! Bueno y a ver si mañana nos decoramos por dentro celebrándolo con unos buenos copazos.
Duerme tranquilo.

(¿Llego a tiempo…?)

Iste anyo ez partecipau 37 presonas, con 37 minirelatos (manimenos, jeje), d’os quals 4 han estau en aragones, 4 en catalan y la resta en castellan. Gracias a totz!! y dica l’anyada venient! 😉

Los comentarios están cerrados, pero puedes dejar un trackback desde tu sitio.

Una respuesta to “Sorteyo d’o Libro d’as falorias por recentar”

  1. Bitacoras.com says:

    enero 3rd, 2011 at 18:36

    Información Bitacoras.com…

    Valora en Bitacoras.com: Una vegada cilebrato lo sorteyo d’o Libro d’as falorias por recentar o numero que ha trigau o sistema ye o 37 que ye con o que partecipaba Eduardo Lolumo. Eduardo escribio en o post d’a loteria o zaguer de totz, como go……