Dieguito el Malo y yo

viernes, octubre 1, 2010 18:38
Publicado en la categoría purnas

Dieguito el Malo, Juan Diego Redondo Puertas, ye un d’ixos chovens saliu d’a intrastoria d’as nuestras ciudatz. Chovens sin escolarizar y que no podeban fer atra cosa que chitar-se ta la carrera a dar palos. Ye d’a epoca d’o Vaquilla u d’o Pera, chovens que dentraban y saliban d’os reformatorios cuasi cada mes. Agora ye de nuevas engarcholau dimpues d’eslampar-se d’a garchola unatra vegada (el diz que s’ha eslampato mas de 20 vegadas de reformatorios o prisions).

A suya storia me presigue dende que un diya l’entreviste chunto con atro companyer de Radio Contrabanda en a Casa del Libro de Barcelona.

A entrevista con Dieguito: 

Dimpues una buena amiga estio con el y a suya familia ta fer un programa de television y d’ixas entrevistas me veyie en una foto con el, o dezaga d’ell.

Dieguito el Malo y a suya familia

Dieguito el Malo y a suya familia

Dieguito el malo acababa de presentar su libro , La Fuga de los 45 en la librería donde yo trabajaba. Después, le entrevisté, junto con otro compañero para Radio Contrabanda. Más tarde, los editores le timarían, y acabaría fugándose una vez más, para después ser detenido de nuevo. En la foto se me descubre a mí, detrás, esperando a Dieguito. Un tipo peculiar. Producto de unos tiempos oscuros e hijo de su propio destino. Dieguito está en la cárcel, donde ha pasado la mayor parte de su vida, soñando con escapar, soñando con ser libre. Ahora cuenta los rastros del plomo en su cuerpo. Sus hazañas. La organización de la fuga más grande producida en España, cuando por las alcantarillas de la calle Rosselló salieron de la Modelo de Barcelona. Pronto lo volveremos a ver en televisión, según me cuentan. Historias que merecen ser contadas y que trascienden los límites del bien y el mal, seguro.

Ayer abie de charrar de Dieguito el Malo, d’a suya vida azarosa d’a cuala ha pasau muita m’as d’a mitat en a garchola, y d’o suyo feito mas sonau, a fuga que chunto con atros 44 presos facio dende a Modelo de Barcelona. En RNE charraban d’un intresant libro sobre ixa garchola y dende o programa de Toni Garrido me gritoron ta que en charra-se. En a web de RNE ye penchada a entrevista con l’autora d’o libro y a mia aparicion curteta.

Si queretz conoxer mas ixos tiempos de presecucions d’autos, de furtos, tirons y drogas a lo ritmo Los Chichos, agora en o Centro de Historia de Zaragoza ye a exposicion Quinquis d’os 80 que ya estio en o CCCB de Barcelona y en a Casa Encendida de Madrid. Tos la recomiendo.

Puedes dejar una respuesta, o un trackback desde tu sitio.

2 Respuestas to “Dieguito el Malo y yo”

  1. Bitacoras.com says:

    octubre 1st, 2010 at 18:40

    Información Bitacoras.com…

    Valora en Bitacoras.com: Dieguito el Malo, Juan Diego Redondo Puertas, ye un d’ixos chovens saliu d’a intrastoria d’as nuestras ciudatz. Chovens sin escolarizar y que no podeban fer atra cosa que chitar-se ta la carrera a dar palos. Ye d’a ep……

  2. Resumen d’o 2010 en purnas.com | Purnas en o zierzo says:

    diciembre 30th, 2010 at 12:53

    […] 01: Dieguito el Malo y yo (1) […]

Dixa un comentario