A aturar la carrera! Bada cheneral 29-S

viernes, septiembre 24, 2010 18:46
Publicado en la categoría purnas

Iste ye o testo que m’ha plegato dende a Plataforma de Movimientz socials de Zaragoza. Bueno, ye a traduccion, mas bien. O 29-S sale ta la carrera ta dicir prou a las rebaxadas y retalladas. Ye o tuyo dreito y ye por os dreitos de totz.

Anda en chuego a vida de muitas presonas, en as nuestras mans ye endurar por mas tiempo o no iste viache sinsentiu enta la desigualdat que son forzando. A ista crisis mos ha levato o sistema economico de huei que agora demana mas y mas poder ta lo Mercau y garra poder ta la chent. As consecuencias son fatals ta la humanidat en atros continentz, ta la salut d’o planeta y ta la paz mundial; no estaran menos ta la nuestra vida cutiana asti. Si triballamos muito por poco, agora ne faremos mas y encara por menos, si no tenemos triballo, dende agora sera imposible tener-ne, si vivir ye caro, agora estara un luxo. Qué somos asperando? Que no en aiga posibilidat de tornar ta zaga?

No queremos quedarnos sin dreitos ni retallar-los mas ta alzar os privilechios d’uns cuants a lo pre d’apropiar-se d’a nuestra riqueza. Queremos dreitos ta totz y que naxcan tants de nuevos como calga. Queremos una vida en comun, un mundo an totz tiengamos un puesto. An no aiga pusto ta l’anglucia, ta lo desanimo y la impotencia, sin ixe odio ciego enta o zaguer que plega de luen, o mas feble.

O cement, os misils, as garcholas, os autos, as nucleyars, as mugas, os diners… no se minchan. Sabebas que l’exercito espanyol cosume diya zaga diya 1 millon y medio d’euros en a ocupacion d’Afganistan? No bi ha progreso, ni sabiduria en acotolar recursos, en malfurriar o nuestro esfuerzo en mas d’o mesmo, en mas d’0 piyor. No vale cualsiquiera forma de salir d’a crisis, y encara menos a suya forma, a que dixa difuera a las mesmas de siempre.

Amenistamos atra forma de vivir, atro modelo, y lo queremos agora. Por ixo mos metemos en baga, por ixo femos d’ista baga a nuestra bada. Y porque mos alticama iste ambient colectivo en que parixe aber marchau o remero d’as luitas pasatas, d’a solidaridat, d’as buenas cosas por pasar, d’o goyo de chunir-se ta prexinar, ta proposar, ta esfender-nos y prener a carrera por a man. Dende luego o “zapatazo” no estara lo final ta ells si lis ne dixamos. Pero ista bada, o 29-S puede estar o nuestro prencipie. Que dengun decida por tu. Que no triballe dengun que charre de chusticia. Que corra la baga y dica os relochs s’aturen.

Antis d’a bada cheneral

Sabado 25 de setiembre

18:00 oras. Escaleras d’a DPZ (Plaza Espanya). Concentracion “Contra la política represiva de la Patronal Aragonesa”. Baxo lo lema “Prou de represion”. Organiza: SOA -STA

19:30 oras. Plaza San Bruno. Concierto-Mitin d’a Plataforma Que los ricos bosen a crisis. I seran: OSTA, CGT, Intersindical de Aragón, SOA, SEI, CATA, Sindicato Ferroviario, STEA, Izquierda Anticapitalista, Coordinadora de Movimientos Sociales, Marcha a Bruselas. Actuacions de: Crisalida, Akademia de Alkimistas y Supermiriafiori

20:00 oras. CSO La Vieja Escuela (calle Biescas s/n). Concierto “Tod@s a la calle” contra a reforma laboral, con Insulino Dependiente y el puto de, Extensity y Justo Desprecio. Paran: Coordinadora Antifaxista Zaragoza y Plataforma Antifaxista Universitaria

Domingo 26 de septiembre

Marcha en bici por a ciudat. Contra as retalladas socials. 9,30 o. d’o maitin salida dende 4ª Avenida con C/ Zafiro (bico La Paz). Para: Bajada del Canal

11:00 oras. En a plaza Emperador Carlos a la dentrada d’a Sala Multiusos de l’Auditorio. Gran pitada a Zapatero mientres a vesita d’o president espanyol ta Zaragoza

12:00 horas. Carrera Mayor chunto a la Torre d’a Madalena. Vermú Vecinal y Obrero por a Baga Cheneral. Puestos informativos, reparto de banderolas pro-baga, mosica en lata, pasabillas de Ritmos de Resistencia, bebida y minchar… Para: Asoc. Vecinal de la Madalena Calle y Libertad

Lunes 27 de septiembre

Prencipia a semana de bada d’os triballadors/as de Tuzsa

18:30 oras. dende lo Parking de lo pabellon Prencipe Felipe. Caravana d’autos ta espardir a baga

19:00 oras. Mesa redonda “Crisis económica, crisis ecológica”. Centro Joaquín Roncal (c/ San Braulio 1-3-5) de Zaragoza. Para: Ecologistas en Acción

O diya la bada cheneral

Miercols, 29 de setiembre

7:00 oras. Bicipikete dende Plaza Os Sitios

8:00 oras. Piquetes informativos en empresas y en Centros educativos; en l’IES Pedro de Luna, y en o CEIP Hilarión Gimeno. Salida locals CGT Aragón (c/ Coso nº 157, local cucha, 50.001-Zaragoza)

8:30 oras. Piquetes informativos en o bico Torrero. Salida dende Plaza Canteras. Convocan: CNT, SOA, CATA, Vecins de Torrero

En as primeras oras. I abra mas piquetes en atros bicos y zonas de triballo. Para cuenta y acude.

Dende as 8:00 oras dica as 19:00 oras. Plaza Espanya. Punto informativo y de trobada, panels d’actividatz. Cobertura dende esferentz colectivos de contrainformacion (AraInfo, Diagonal, Centro de Medias). I abra cafe y bella cosa ta picar. Para: Coordinadora de Movimientos Sociales.

10:00 oras. Desayuno reivindicativo en a puerta lo Concello

11:30 oras. Concentracion en a Conselleria de Sanidat

12:00 oras. Concentracion en DGA Gómez Laguna

19:00 oras. Plaza Paraíso. Manifestación unitaria d’a Plataforma “Que los ricos bosen a crisis”. Enta la Plaza’l Pilar.

Puedes dejar una respuesta, o un trackback desde tu sitio.

4 Respuestas to “A aturar la carrera! Bada cheneral 29-S”

  1. Bitacoras.com says:

    septiembre 24th, 2010 at 18:50

    Información Bitacoras.com…

    Valora en Bitacoras.com: Iste ye o testo que m’ha plegato dende a Plataforma de Movimientz socials de Zaragoza. Bueno, ye a traduccion, mas bien. O 29-S sale ta la carrera ta dicir prou a las rebaxadas y retalladas. Ye o tuyo dreito y ye por os dre……

  2. lorenzo says:

    septiembre 25th, 2010 at 10:06

    Desde luego que anda en juego la vida de muchas personas por la situación económica. Pero.. qué habían hecho antes los sindicatos? NADA DE NADA. 

    Durante dos años de crisis económica los sindicatos se han dedicado a apoyar a ZP y a sus políticas sociales y sin rechistar por el paro. Desde luego que la Ley de Memoria Histórica no era sólamente de memoria, sino que también sirvió para mantener a los sindicatos al lado de zetaparo a cambio de unos “dinerillos” que éstos ya no reclamaban.

    El día 29 yo quiero trabajar. Me considero una persona normal que trabaja y que no quiere hacer huelga y señores sindicalistas YO TAMBIEN SOY TRABAJADOR Y USTEDES TOXO Y MENDEZ A MI NO ME REPRESENTAN. En todo caso representarán a sus afiliados pero no a mi que no estoy afiliado a ningún sindicato. Por ello no dejo de ser trabajador.

    Tengo el convencimiento de que más del 90% de las personas que vayan a la huelga el miércoles no se habrán leído la reforma laboral. Van a la huelga “por que hay que ir” y vale. Los sindicatos tienden a aborregar a la masa social y si alguien piensa lo contrario que se de una vuelta por la web de UGT para ver los vídeos del chiquilimemo ese… 

    La culpa no la tienen los empresarios ni los ricos, que ya pagan bastantes impuestos. La culpa la ha tenido el Gobierno de ZetaParo:

      – Los 400 euros que le daban al funcionario, al mileurista y al Sr. Botín (eso sí que es un política social progresiva, sí señor)

      – El Plan E que fue un fracaso ya que no aportó inversión productiva alguna (por mucho que os guste la bici un carril bici no es una inversión productiva que genere empleo y lo mantenga a largo plazo)

      – Los P.G.E. de 2010 que cuando ZP los pactó con los independentistas vascos ya estaban desfasados y no respondían a la realidad económica.

      – La Ley de Economía Sostenible que iba a ser la panacea y ha quedado en un bluff. Ahora están pensando si colarla en la Ley de Acompañamiento de los P.G.E.

      – El aumento exponencial del paro que ha provocado ZP

    Las cosas no están para ser 1/365 veces menos productivos, menos eficientes y menos competitivos. ZP debería dimitir y dejar el paso a otro. O bien de su partido (por favor, Salgado, Pepiñi,  Pajín y todos estos fuera) o convocar elecciones ya.

    Espero poder ir a trabajar el día 29 y que los piquetes me dejen ir a trabajar. Los piquetes no tienen nada de informativos son más bien represivos. Tengo derecho a trabajar y espero que me respeten. Todos tenemos derecho a trabajar haya huelga o no y cuando hay huelga los piquetes lo impiden y cuando no, ZP el campeón del paro tampoco hace nada por favorecer ese derecho

    ZAPATERO Y JEFES SINDICALES DIMISION YA!!!!!!!!!!

  3. Chorche says:

    septiembre 25th, 2010 at 19:02

    Si has leyiu o testo ni os actos ni a convocatoria son de CCOO y UGT. Tu puetz fer o que te bague, pero yo tiengo esclatero contra qui y como luito. 

  4. Refirme a la bada cheneral | Purnas en o zierzo says:

    septiembre 28th, 2010 at 16:45

    […] os actos de Zaragoza asti y en o siguimient especial que faran as radios libres como Radio La Granja, Radio Topo u […]

Dixa un comentario