Carrera d’a seleccion espanyola de futbol (y olé)

jueves, julio 15, 2010 16:46
Publicado en la categoría purnas

Encara no s’ha rematau de fer o cambeo d’as carreras de Zaragoza con nombre franquista, y encara, de feito en as notas municipals meten nombres como “Alferez Provisional” y ya tenemos un nuevo nombre de carrera en a ciudat.

Con caracter d’urchencia, y sin pasar por o pleno, como manda Belloch, Zaragoza tendra una carrera ta la seleccion espanyola de futbol, esdevenida campeona mundial de futbol. Empliu lo peito d’arguello rojigualdo os nuestros mainates ciutadans han decidiu meter ixe nombre a una glorieta aman d’o Pabellon Principe Felipe (an podeba estar millor?). Proposo que leven enta asti totz os nombres espanyols que en quedan (Marina Española, Viva España, Plaza de España) y mesmo Escrivá de Balaguer y que se vaigan totz a vivir a ixe nuevo bico. A plaza toros tamien la se podeban portiar, de paso, y asinas, prou, qui quiera ya sabe an marchar ta cutio.

Tendrianos allora un bico ta o cine, atro ta os videochuegos y atro que podebanos dicir “Bico Espanyol”. Bien pincho que quedaria.

Puedes dejar una respuesta, o un trackback desde tu sitio.

8 Respuestas to “Carrera d’a seleccion espanyola de futbol (y olé)”

  1. Roberto A. says:

    julio 15th, 2010 at 17:00

    Y ya que se ponen a hacer un barrio nuevo, que lo hagan de cero con casas típicas de toda España, como el Pueblo Español de Barcelona 😛

  2. lorenzo says:

    julio 15th, 2010 at 18:58

    Qué manía tiene la gente nacionalista de meterse con lo español? Aragoneses, Catalanes, Murcianos y Sorianos son Españoles y es absurdo y denota poca inteligencia despreciar a la propia patria.

  3. Chorche says:

    julio 15th, 2010 at 19:00

    Pensaba que charrabanos de futbol…Be de estar que soi poco intelichent, pues.

  4. Bitacoras.com says:

    julio 15th, 2010 at 19:01

    Información Bitacoras.com…

    Valora en Bitacoras.com: Encara no s’ha rematau de fer o cambeo d’as carreras de Zaragoza con nombre franquista, y encara, de feito en as notas municipals meten nombres como “Alferez Provisional” y ya tenemos un nuevo nombre de carrera en a c……

  5. lorenzo says:

    julio 15th, 2010 at 19:10

    Eso de que se los nombres de todas las calles españolas que quedan en Zaragoza no es hablar de fútbol sólamente. No os entiendo a los nacionalistas… Si en algún momento consiguierais la indpendencia (que según nuestra constitución es imposible?) qué haríais, abriros a Europa y aprender el español como lengua extranjera? Es de risa que alguien escupa sobre el plato del que come.

  6. N. Sorolla says:

    julio 15th, 2010 at 19:25

    Lorenzo: “‘en política internacional comparada els processos d’autodeterminació i de secessió són fenòmens aconstitucionals, que generalment conclouen amb processos constituents nous que no utilitzen els procediments establerts en les constitucions dels estats dissolts’.

  7. torresburriel says:

    julio 15th, 2010 at 19:32

    I wanna dance with somebody… with somebody who loves me.

  8. Chorche says:

    julio 16th, 2010 at 9:09

    Lorenzo tiens una anviesta una mica peculiar sobre a construccion de l’estato. A mi Espanya no me da lo minchar. Lo me gano yo, y amas boso os mios impuestos a un estato que seguntes a propia constitucion ye compuesto por nacionalidatz esferentz. A propia construccion d’Espanya ha estau asinas y no fa guaires anyos encara se charraba de “espanyols d’ultramar” ta os cubans, archentins, chilens, mexicans, que un diya decidioron siguir o suyo propio camin. Puestar que d’asti a bells anyos en a “Espanya Peninsular” pase lo mesmo. Y no pasara cosa. Ye esclatero que cuan Belloch decide meter ixa carrera no ye nomas por o futbol. Os nacionalistas espanyols son asinas, que nomas se puede no mezclar politica y futbol cuan no lis agana. 

Dixa un comentario