Egunkaria aurrera!

lunes, abril 12, 2010 15:14
Publicado en la categoría purnas

A la fin, dimpues de 7 anyos, os direutibos d’o diario en euskera Egunkaria han estau absueltos d’os cargos de estar parti d’ETA. Agora estaria o tiempo de planteyar-se como y porque l’Estato dezidie trancar o diario sin garra preba, dixando de paso sin de diario en euskera a la soziedat basca.

Egunkaria aurrera

Agora cal remerar como estio a nueit en que se detenio a os direutibos d’Egunkaria, as secuelas sicolochicas que tenioron bels d’ellos, as denuncias de tortura , y o trancamient arbitrario d’un meyo de comunicacion.

Agora, bella presona o istitucion abra de fer cuentas de 7 anyos de edicions sin publicar, d’a chent que quedo a l’ature, o d’as costas d’abogaus y chudicio.

En tot caso, cal felicitar a os direutibos de Egunkaria, alacetalment a Marxelo Otamendi, que dende a detencion han manteniu una postura de dinnidat y independencia, lebando o suyo caso por tot lo mundo.

Egunkaria aurrera! Egunkaria entadeban!

Puedes dejar una respuesta, o un trackback desde tu sitio.

3 Respuestas to “Egunkaria aurrera!”

  1. Bitacoras.com says:

    abril 12th, 2010 at 15:18

    Información Bitacoras.com…

    Valora en Bitacoras.com: A la fin, dimpues de 7 anyos, os direutibos d’o diario en euskera Egunkaria han estau absueltos d’os cargos de estar parti d’ETA. Agora estaria o tiempo de planteyar-se como y porque l’Estato dezidie trancar o diario ……

  2. elbarzal says:

    abril 12th, 2010 at 21:09

    Así vamos. Se cierran periódicos con acusaciones no probadas, que se demuestran falsas. Se priva a los ciudadanos de un medio de expresión en su lengua, se deja sin trabajo a un montón de personas… y ¿ahora, qué?. ¿Quién les restituirá la imagen mermada, el daño económico y moral?. Aquí la libertad de expresión se liquida a la primera, como medida preventiva, antes de cualquier juicio.
    Y aquí también se sienta en el banquillo de los acusados a los que intentan poner luz en la vergüenza de los crímenes y desapariciones del franquismo porque se escucha antes a grupos fascistas que al sentido de justicia. Y así vamos. El mundo al revés. Para exiliarse.

  3. FAPE y Egunkaria, luces y huembras | Purnas en o zierzo says:

    abril 13th, 2010 at 16:23

    […] Asociaciones de Periodistas de España ha feito huet publico un comunicau que diz isto sobre o caso Egunkaria. La Federación de Asociaciones de Periodistas de España (FAPE) se felicita de la decisión del […]

Dixa un comentario