Dica siempre, Mariano Constante

miércoles, febrero 3, 2010 18:22
Publicado en la categoría purnas

Güe mos amanixebamos con a muerte d’una d’ixas presonas d’as que se diz que estió un perbibién. Güé emos conoxiu que o 20 de chinero ha muerto Mariano Constante, que estió en a Bolsa de Bielsa, que estió en Mauthausen y que dimpués rezentó en os suyos libros as suyas remeranzas en os campos de exterminio.

En a suya boz, muita chen prenzipió a ser conszién d’ixos españols de naximién que estioron repudiaus por o gobierno faxista de Franco y que rematón acotolaus en os campos nazis. Con el, atros como Joan de Diego, José Alcubierre y tantos, tantos atros, que perbibión dillá d’os orrors de Mauthausen, Güsen, Auschwitz que tantas begadas mos han conbidau a continar luitando, a no dixar que una cosa asinas pase atra begada.

A yo me marcó o biache que fazié a Mauthausen fa tres años, ye a begada que más amán estié de replecar l’orror, a medrana, a muerte, que mil aragoneses y milentas d’atras presonas abión de pasar en ixos campos. No ye a primer begada que pego o bideo, pero ye o mio unico omenache que puedo fer a ixa chen.

Puedes dejar una respuesta, o un trackback desde tu sitio.

2 Respuestas to “Dica siempre, Mariano Constante”

  1. Bitacoras.com says:

    febrero 3rd, 2010 at 18:23

    Información Bitacoras.com…

    Valora en Bitacoras.com: Güe mos amanixebamos con a muerte d’una d’ixas presonas d’as que se diz que estió un perbibién. Güé ha muerto Mariano Constante, que estió en a Bolsa de Bielsa, que estió en Mauthausen y que dimpués rezentó en os suyos libros…..

  2. 39escalones says:

    febrero 4th, 2010 at 9:05

    Una pena, inevitable, pero una pena. Tuve oportunidad de escucharle en vivo y en directo un par de veces relatando sus vivencias en la guerra civil y mundial y no olvidaré jamás ni sus palabras ni su forma de expresarlas. Su nombre bien valdría el bautizo de una plaza de Huesca o de cualquier otro sitio de Aragón.

Dixa un comentario