Maquillar a reyalidat? Azident mortal en Zaragoza

martes, enero 26, 2010 19:51
Publicado en la categoría purnas

Güé de meyodías un motorista ha muerto en Zaragoza dimpués d’un azident. Seguntes os testimonios y os periodistas que s’han amanau a lo puesto an s’ha produziu, un auto (l’Audi d’a foto) ha empentau a moto, que ha rematau en o tramo de carrera que ba en l’atro sentiu. Por astí beniba un autobús urbán que ha pasau por denzima d’o pobre choben que adugaba la moto. Isto ye, a lo menos, o que dizen os que han bisto l’azident. Yo no puedo dar testimonio propio porque no bi yera, isto cal dizir-lo.

Oras dimpués (tres oras han tardau en sacar o cuerpo d’o muerto d’a carrera) ha plegau una nota esplanicando os feitos. Ye siñada por achenzias y totas dan a mesma bersión, porque a informazión l’han quitau d’o mesmo puesto, a moto ha esbarizau y ha pasau a o carril contrario, an ha estau atropellau por l’autobús.

Según informaron  fuentes del Cuerpo de Bomberos, el joven falleció en el acto al caerse de la moto que conducía y ser atropellado por un autobús que circulaba en el carril de sentido contrario.

Nomás Aragón Tb, que ha estau presén en o lugar, y Aragón Digital han dito en o suyo informatibo que a moto ha chocau con atro auto antis de pasar a l’atro costau d’a carrera.

Un motorista ha fallecido esta tarde en un accidente ocurrido sobre las 14.17 horas en la Avenida de Goya de Zaragoza. Al parecer, el motorista ha colisionado lateralmente con otro vehículo, lo que ha provocado la invasión de la moto del carril contrario y el atropello de su conductor.

Insisto que yo no se o que ha pasau, nomás o que m’han rezentau qui sí ha estau en o puesto d’os feitos, tampoco no se a culpa d’a moto, de l’auto y de l’autobús. Feito nomás bi ha un, y nomás ha pasau d’una forma, pero mos ne esplanican de formas esferens. Qué no pasará con atras cosas?

Esbiellau: Me esplican que no yera un autobús urbán y por ixo he sacau ixa parola. Tamién s’ha de dizir que l’Heraldo güé publica una cronica ampla, an i mete o numero d’a matricula de l’Audi, y reconoix a secuenzia d’os feitos: choque moto-auto, inbasión de l’atra parti d’a calzada, choque con o bus. A cronica ye siñada por Marta Garú, una d’as periodistas de suzesos importans d’a ziudat.

Puedes dejar una respuesta, o un trackback desde tu sitio.

2 Respuestas to “Maquillar a reyalidat? Azident mortal en Zaragoza”

  1. Bitacoras.com says:

    enero 26th, 2010 at 19:51

    Información Bitacoras.com…

    Valora en Bitacoras.com: Güé de meyodías un motorista ha muerto en Zaragoza dimpués d’un azident. Seguntes os testimonios y os periodistas que s’han amanau a lo puesto an s’ha produziu, un auto (l’Audi d’a foto) ha empentau a moto, que ha rematau en …..

  2. pasapues says:

    enero 27th, 2010 at 9:01

    El autobus no era un autobus urbano.

Dixa un comentario