Aragón a debate: A lei de luengas

miércoles, enero 13, 2010 16:14
Publicado en la categoría de l'aragonés, purnas

Ayer o programa Aragón a Debate, de Aragón Tv, estió adedicau a la lei de luengas aprebada fa no guaire en as Cortes aragonesas. Estión conbidaus filologos como Javier Giralt o Francho Nagore, os periodistas Jaime Armengol y Concha Montserrat, o bizeconseller de Cultura, Juanjo Vázquez, María Herrero (PAR) y Eloy Suárez (PP).

Encara que tiengo as mias opinions sobre a lei, y o propio debate, me fa más onra que tos beigaz sisquiá bels trozets d’o debate, grazias a que trasvaseno os ha penchau en Youtube. Por dizir bella cosa, como guida, más que más, podez parar cuenta en o tono que emplegan PP y PAR y o que emplegan os esfensors d’a lei. Tamién cal parar cuenta en as afirmazions de Javier Giralt, d’a Unibersidat de Zaragoza an que diz que garra partiu no s’ha meso en contauto con els. Y sobre tot, as parolas de Concha Montserrat (de Torre del Compte, o mesmo lugar de o conseller Boné), dizindo-li a Eloy Suárez que se siente atacada por os arguments contra o catalán d’os partius d’a dreita con ripresentazión en as Cortes aragonesas. Tos dixo os bideos.

 

Puedes dejar una respuesta, o un trackback desde tu sitio.

3 Respuestas to “Aragón a debate: A lei de luengas”

  1. Bitacoras.com says:

    enero 13th, 2010 at 16:15

    Información Bitacoras.com…

    Valora en Bitacoras.com: Ayer o programa Aragón a Debate, de Aragón Tv, estió adedicau a la lei de luengas aprebada fa no guaire en as Cortes aragonesas. Estión conbidaus filologos como Javier Giralt o Francho Nagore, os periodistas Jaime Armengol y …..

  2. Sergio says:

    enero 20th, 2010 at 21:54

    Me parece muy lamentable la actuacion de la representante del PAR en este debate. Un partido que pretende representar a todos los aragoneses parece que con esta señora solo represente a la mayoria de ellos. A mi parecer, creo que el conjunto de aragoneses incluye a las minorias tambien, y por una vez, este la ley mejor o peor elaborada, se tiene en cuenta a una minoria que parece no “existir” en esta comunidad. Un saludo!!!!

  3. Prudenzio says:

    enero 24th, 2010 at 17:19

    Chito a faltar en lo debate, a belun representante d’a IU, que chunto a lo PAR y lo PP votaron a la contra d’ista chicorrona lei de luengas d’Aragón.

Dixa un comentario