Blogs en aragonés

lunes, diciembre 7, 2009 11:47
Publicado en la categoría de l'aragonés, purnas

L’atro diya Orlando Suárez me preguntaba por a blogosfera en aragonés. Prenzipié a charrar-li de bels blogs que conoxco y dimpués remeré que fa tiempos ya que creyé un adibidor que creigo que ya no funziona y tamién un planeta en aragonés en Netvibes (que no ye esbiellau). Tamién Charrando tien una lista de blogs en aragonés, pero bi ha muitos que ya no esisten. Nireblog, por atra parte, ye un sistema de chestión de blogs que ufre a posibilidat de chestionar os blogs en aragonés, cosa que s’agradeze, y que fa más fazil o prozeso de creyar un blog en aragonés.

Yo agora emplego de forma cutiana Google Reader ta siguir os blogs y meyos de comunicazión que m’intresan por una u atra custión. Fazié una carpeta nomás que ta blogs en aragonés y agora he dezidiu ubrir-la. Asinas que se puede dentrar fazilment en os blogs en aragonés que yo sigo o que conoxco. Como beyerez, bi ha blogs de cuasi tot, mosica, politica, sexualidat, narrazions, teunolochía… L’aragonés se puede emplegar ta tot, y en os blogs asinas o femos.

Tos dixo de todas trazas a lista completa aquí, que no ye a lista de toz os blogs en aragonés, aspero, asinas que si conoxez más blogs en aragonés podez dixar en os comentarios y podremos adibir-los a la lista y a o leutor feed de blogs en aragonés en o reader.

Puedes dejar una respuesta, o un trackback desde tu sitio.

5 Respuestas to “Blogs en aragonés”

  1. Bitacoras.com says:

    diciembre 7th, 2009 at 11:51

    Información Bitacoras.com…

    Valora en Bitacoras.com: L’atro diya Orlando Suárez me preguntaba por a blogosfera en aragonés. Prenzipié a charrar-li de bels blogs que conoxco y dimpués remeré que fa tiempos ya que creyé un adibidor que creigo que ya no funziona y tamién un planet…..

  2. Orlando Suárez says:

    diciembre 8th, 2009 at 16:32

    Hola Chorche:

    Muchas gracias por esa lista tan completa 🙂

    Un abrazo.

  3. Lola says:

    diciembre 11th, 2009 at 18:34

    Gracias por incluirme, me hace ilusion que me leas y te animo a que me comentes.
    Un saludo

  4. Más blogs en aragonés | Purnas en o zierzo says:

    diciembre 15th, 2009 at 20:56

    […] diya publicaba un post con bels blogs en aragonés que s’esbiellan á ormino y que goso siguir dende o mio reader (y que ubrié l’atro […]

  5. Sagardiana says:

    diciembre 31st, 2009 at 4:24

    Buena nuei, Chorche…tiens un blog prou pincho, con muitisma informazión.
    Grazias por treballar tanto y tan bien.
    Meteré un enlaze, dende Sagardiana enta Purnas, si a tu te paize. Si? Salú, amigo purnas.

Dixa un comentario