Debate sobre la toma en consideración de la propuesta de ley de lenguas

Jueves, octubre 8, 2009 7:10
Publicado en la categoría de l'aragonés, purnas

As Cortes aragonesas han admitiu a proposizión de lei de luengas feita por o PSOE. Con os botos a fabor de PSOE, CHA y IU, en contra d’o PP y l’abstenzión d’o PAR agora prenzipia o recorriu d’a lei ta la suya aprebazión (o no). Emos seguiu en direuto a transmisión y ez puesto fer comentarios. Más de 100 presonas han seguiu en o blog o debate y han abiu más de 100 comentarios. Asinas que grazias. Tos dixo a transcripzión esauta de tot o que ha pasau iste maitín, mesmo con a mía error en contar os botos.

Puez seguir tamién o debate en direuto en a pachina web d’as Cortes y a trabiés d’o RSS d’a cobertura en direuto que soi fendo.

Puedes dejar una respuesta, o un trackback desde tu sitio.

11 Respuestas to “Debate sobre la toma en consideración de la propuesta de ley de lenguas”

  1. Bitacoras.com says:

    octubre 8th, 2009 at 7:10

    Información Bitacoras.com…

    Valora en Bitacoras.com: Toma en consideración de propuesta de Ley de Lenguas Puez seguir tamién o debate en direuto en a pachina web d’as Cortes y a trabiés d’o RSS d’a cobertura en direuto que soi fendo. Compártelo Posts relacionados:10 dudas sobre…..

  2. Miquel says:

    octubre 8th, 2009 at 11:16

  3. Pepe Soro says:

    octubre 8th, 2009 at 12:32

    El resultado de la votación ha sido: PSOE, CHA e IU a favor (35), PP en contra (23) y PAR abastención (9).

  4. Marieta says:

    octubre 8th, 2009 at 13:05

    Chorche, cuéntanos alparzíos!!! Ye berdá que dengun@ no ha charrato que en español en o estrato?? Dengún pope del aragonés entre ro publico, bel academico… beluno d’a Facao con zincha d’esplosibos, os de “nuevo aragonesismo” con globos d’augua cara ta Biel? Bel infiltrato pancatalanista con cara de modorro? Pina ha forachitato a Bernal por querer dixar sin treballo a os d’a hemeroteca del BOA? a k ora s’almuerza?

  5. Marieta says:

    octubre 8th, 2009 at 13:13

    Ah, y muitas grazias por a tuya cobertura informatiba, buena currada!!

  6. Alejandro says:

    octubre 8th, 2009 at 14:08

    Creo que menos es nada, aunque esperemos que se mejore la propuesta inicial, de la que dabas los puntos principales en otro post. Y darte las gracias por el seguimiento en directo, que el último mensaje ha sido fuera de tiempo.

  7. aragoneame.com says:

    octubre 8th, 2009 at 14:10

    Debate sobre la toma en consideración de la propuesta de ley de lenguas | Purnas en o zierzo…

    As Cortes aragonesas han admitiu a proposizión de lei de luengas feita por o PSOE. Con os botos a fabor de PSOE, CHA y IU, en contra d’o PP y l’abstenzión d’o PAR agora prenzipia o recorriu d’a lei ta la suya aprebazión (o no). Emos seguiu en direuto a…

  8. Cuanta consideración « Esconxuradero says:

    octubre 9th, 2009 at 10:22

    [...] del PSOE de la proposición de Ley de Lenguas de Aragón que pude seguir en diferido a través de Purnas para hacerme una idea meridiana de lo que allí [...]

  9. Suma y sigue. El PP contra los aragoneses (y sus lenguas) | Purnas en o zierzo says:

    octubre 24th, 2009 at 19:43

    [...] el artículo a parrafitos, para ir desgranando poco a poco un texto que no es más que el resumen de su intervención en el debate del otro día. El día 8 debatimos en las Cortes la toma en consideración (…). [...]

  10. Una lei descafeinada d’una lei ya sin cafeina | Purnas en o zierzo says:

    febrero 24th, 2012 at 13:13

    [...] la lei que apreboron PSOE y CHA heba teniu en as luengas minorizatas y propias d’Aragón. A lei aprebada, que tenió o firme refús de PP y PAR, y o refús contrario de IU que quereba ir una mica dillá, [...]

  11. Una lei descafeinada d’una lei ya sin cafeina | Purnas en o zierzo - La Franja says:

    febrero 24th, 2012 at 17:39

    [...] que la lei que apreboron PSOE y CHA heba teniu en as luengas minorizatas y propias d’Aragón. A lei aprebada, que tenió o firme refús de PP y PAR, y o refús contrario de IU que quereba ir una mica dillá, [...]

Dixa un comentario