O PSOE torna a fer burro falso con a lei de luengas

miércoles, julio 1, 2009 15:57
Publicado en la categoría de l'aragonés, purnas

L’optimismo estió una atra begada sin chustificazión. O PSOE van tirar entazaga unatra begada as suyas intinzions de rechistrar a ley de luengas en as Cortes. Tot i que os abanprocheutos que emos puesto beyer son, digamos que, millorables, y sobre tot, luen d’as espeutatibas, o PSOE no s’ha atrebiu a presentar-le, por l’inte, en solitario.

Nomás en salir a notizia os amigos d’o PAR, FACAO, PNHC etzra, inundoron as redauzions d’os meyos con notas de prensa an dixan salir todas as suyas mentiras, fatezas y simplezas. Pero o PSOE no s’ha tirau entazaga por ixas notas de cuatro iluminaus, no. O PSOE no ha quiesto meter en problemas o gobierno de coalizión con un PAR que no sabe que fer. Bi ha alcaldes d’o PAR que refirman una lei de luengas ta l’aragonés y o catalán, y bi ha chen d’o PAR que refirma as tesis absurdas d’os FACAO’s. Y si a corrupzión no ha desfeito o Gubierno, ¿como os dreitos de 80.000 aragoneses podra fer-lo?

Asinas que dimpués de tot lo martes asperando a presentazión en o rechistro d’as Cortes, o PSOE no fazió auto de presenzia y una begada más cal asperar a que a la fin se dezidan a lebar entabán a iniziatiba. Tamién cal fer una reflexión sobre a postura d’os atros partius. No pas o PP, que ya sabemos que ixo d’a libertad de luenga nomás lo fan serbir ta Cataluña y Euskadi, pero no pas t’aquí, porque a unica libertad que reclaman ye ta lo castellán y as atras luengas lis bufan la pocha. No pas o PAR, que ye presumible que no refirmarán una lei que abale o que dizen os zientificos, ye dizir, que cal lechislar a situazión d’o catalán (y de l’aragonés) en Aragón. IU y CHA si que tienen que dezidir bellas cosas. IU porque de begadas diz una cosa y de begadas atra. Os dos, porque abran de balurar si quieren una lei de menimos o no quieren lei. Y CHA, porque tenendo esclatero que son os que más refirman a luenga de parola, no ye normal que no aigan presentau un procheuto de lei como o que quiere presentar o PSOE (que presentará la lei dende o gobierno sino como partiu)

Ta bariar os meyos españols, como ABC, La Razón o El Mundo, han quiesto beyer una persecuzión d’o castellán, o bella cosa asinas, y xublidan ixo d’a libertad d’eleuzión y o bilingüismo que tanto dizen t’atros puestos. Asinas, fendo disparixer cualsiquier rastro de periodismo, y fendo propaganda antiaragonesa y anticultural, han publicau cosas rarizas sobre a imposizión de luengas, cuan lo que se reclama ye igualdat y dreitos, y sobre tot, cuan la lei que quiere presentar lo PSOE ye a más toba que nunca no ha abiu en garra lechislazion sobre luengas en cualsiquier parti d’o mundo

Jordi Hereu y as luengas d'Aragón

Jordi Hereu y as luengas d'Aragón

Amás l’ABC ha feito (queriendo o sin querer) una error grau. Fablando d’a lei de luengas d’Aragón han publicau una foto de l’alcalde de Barcelona, Jordi Hereu, que me pienso que no tiene cosa a dizir sobre a lei en Aragón, y sisquiá tiene cosa a beyer con a politica cultural catalana. Pero bueno, puestar que siga por ixo d’a inbasión d’os catalans o cualcosa asinas.

Puedes dejar una respuesta, o un trackback desde tu sitio.

5 Respuestas to “O PSOE torna a fer burro falso con a lei de luengas”

  1. Bitacoras.com says:

    julio 1st, 2009 at 16:58

    Información Bitacoras.com…

    Valora en Bitacoras.com: L?optimismo estió una atra begada sin chustificazión. O PSOE van tirar entazaga unatra begada as suyas intinzions de rechistrar a ley de luengas en as Cortes. Tot i que os abanprocheutos que emos puesto beyer son, digamos que…

  2. shazz says:

    julio 2nd, 2009 at 6:41

    Resulta más que curioso como algunos medios españoles sólo se fijan en Aragón cuando interpretan sus paranoias anti-españolistas. Es cómo que les indigna que en nuestra españolísima y mansa región se hagan cosas para reiviindicar nuestra cultura propia… y siempre sospechan que los catalanes están detrás de estas pérfidas reclamaciones…

    Pd. que según dicen en la radio el PSOE presentará la ley ante las Cortes hoy o mañana (a ver si es verdad)

  3. Alejandro says:

    julio 2nd, 2009 at 9:11

    Lo que dice shazz es lo que me acaba de indignar del todo con este tema. No informan, sólo buscan un nuevo frente para su españolismo. Eso sí, la lengua perseguida es el castellano. Tus camisetas marcelinianas siguen siendo válidas por desgracia, Chorche.

  4. Zhj says:

    julio 2nd, 2009 at 12:02

    No apuesto ni un duro por esa ley, si se hace será descafeinada a más no poder (como el estatutico, pero con menos apoyos). Existe un miedo (terror) enorme a decir la palabra oficialidad, debe ser pecado.

    Si se aprueba sólo tengo dudas de que votarán los partidos “aragonesistas”, lo lógico es que ambos se abstengan. Que los aragonesistas-españolistas casposos votaran a favor significaría que la ley es basura, y si votan en contra Marcellí se caga encima. Si los aragonesistas federalistas (con tintes nacionalistas en sus bases) votan a favor puede significar que la ley a mejorado, o que se han vuelto a bajar los pantalones (y con la deriva de estos no sé que es más probable que pase).

    Lo bueno es que cuando quieran hacer una de verdad ya habrá bases, lo malo que puede que sea ya tarde.

    Mención aparte de los titulares tendenciosos del Heraldo…

  5. El parto de los montes: La ley de lenguas | Purnas en o zierzo says:

    julio 2nd, 2009 at 14:48

    […] no el director de cine) ha presentado en el registro la llamada ley de lenguas. Todo lo que dije ayer cuando una vez más habían reculado y habían anunciado que la presentaban sin presentar sigue […]

Dixa un comentario