La lengua aragonesa (Argumentario)

martes, marzo 4, 2008 19:59
Publicado en la categoría de l'aragonés, purnas

Normalmente me guardo estas cosas para purnas en aragonés , pero me ha parecido tan interesante esto que he visto en O chemeco d'as parolas que no he podido resistirme. Dicen en Chemecos sobre este Argumentario de la lengua aragonesa:

Iste ye un argumentario d'a Luenga Aragonesa, pleno d'argumentos y respuestas ta as afirmazions en contra de l'aragonés más comuns que se pueden sentir. Ye en castellano y destinau a usuarios d'a luenga, profesors, alumnos, asoziazions o simpatizants. En a zaguera fuella anima a que se faiga publico, que se difunda (webs, asoziazions, clase, meyos de cominicazión) y tot. No ye o primero ni tampoco no será, segurament, o zaguero; pero ye a primera begada que se fa en un formato y estructura asinas, de buen difundir (copia y pega en a tuya web a ruta URL), lo podetz baixar, nimbiar por correu, impreso u o que queratz. Comparto todas as respuestas y me pareixe una muit buena ferramienta, tos animo a leyer-lo (y aprender-lo!).

Ya sabéis, si queréis tener una buena colección de argumentos para defender esta pequeña lengua que sobrevive a pesar de los ataques, los desprecios y la alegalidad, leer este argumentario y difundidlo.

Etiquetas: aragonéslenguadefensaaragóncultura

Puedes dejar una respuesta, o un trackback desde tu sitio.

Dixa un comentario