Represion en Artieda

domingo, julio 25, 2004 10:04
Publicado en la categoría purnas

Me ha llegado esto, y me parece interesante compartirlo. Buen domingo.

Me fería goyo de comentar-ie a situazión de represión contina que ye patindo a chen choben d’Artieda.

No fo referenzia de custions d’a luita contra os entibos sino d’a bida cutiana.

Estar choben y estar d’Artieda ye traza més fazil d’estar considerau sospeitoso.

Controls continos a os autos que salen d’Artieda y que i ba chen choben. Los aturan, los escurcullan de punta ta coda en controls de mas de 40 menutos. Y en muitas ocasions les foten piñoras per un eszeso de zelo (faros, luzes, espiellos, retrobisors).

Por exemplo lo sabado pasau unos mesaches que iban t’o conzierto estión aturaus y los cacheón y escurcullón asabelo rato y les trobon una chiqueta naballa multiusos…pos los entimon con una piñora de 300 euros, que t’ha una presona choben ye muitismo.

Pero ye que esto alcurre totas as semanas dende fa muito tiempo.
Ta que beigaz como ye a situazión y a tensión que proboca l’autitu d’os zebils tosa puedo contar que yo mesmo que quereba torna-me-ne ta Zaragoza dimpués d’o conzierto..pos mesaches y mesmo a mai d’una no me dixaban ir-me-ne y cuasi me “obligón” a quedar-me-ie. Enca que no me lo diziban esplizitamen a insistenzia ta que no marchase a ixas oras yera masiada y sobrepasaba lo que podría estar considerau como ospitalida…reyalmén me yeran dizindo que no me’n ise que os Zebils yeran en a carretera aguaitando ta pillar a bel despitau.

Creigo que por estas y atras razons que tamién fablaré atro diya CHOBENALLA abría de “mimar” a esta chen choben d’Artieda y dar-le refirme contino.

En Artieda os choben chunteros ya no son ixa chen simpaticota
y majiza…en Artieda estar nazionalista, choben y de cuchas ye un delito.

Puedes dejar una respuesta, o un trackback desde tu sitio.

Dixa un comentario